dissabte, 17 de maig del 2014

A 3r HEM ESTRENAT L'OBRA DE TEATRE!!

Per fi ha arribat el dia...
Avui, 17 de maig a les 5 de la tarda, al teatre de la Gorga de Palamós, dins de la Mostra de Teatre infantil de Palamós, hem estrenat la nostra obra:
"Piano, piano, s'arriba lontano"
Ha calgut un llarg camí, de preparatius: aprendre els papers, interpretar-los, equivicar-nos, fer-ho molt bé,nervis..., imatges, músiques, balls, disfresses i  l'ajuda de la senyoreta Meli, la nostra senyoreta de teatre. Hem fet molts assajos, perquè sortís tot molt bé. Al teatre, també hi treballa un tècnic de so i d'imatge que ens ha posat les imatges i la música. Ha quedat súper!!

Han vingut els pares, germans, avis, amics...Avui ho hem fet molt i molt bé. Volem agrair a tothom que ens ha ajudat i recolzat,
Gràcies a tots!!


19 comentaris:

David Chica ha dit...

M'ha agradat perquè tenia que ballar flamenco i a mi m'agrada molt ballar.Portava uns cabells engominats i m'he divertit molt jo era el flamenc Boqueró.
Gràcies per escoltar-me.

Mario ha dit...

M'ha agradat molt, ha sigut una nova experiència. Jo era el Camaró.
Moltes gracies per tot i Ooooooolllllllleee!!!!

Alba López ha dit...

Vam assajar molt dies i va sortir súper!!!

Gerard ha dit...

M'ha agradat molt, fa molta gràcia. El que mes m' ha agradat ha sigut quan el Mario va dir. Aaaaaaiiiiii.Mare de deú!!!.

Yousra ha dit...

A mi m'hs agradat la música i
el paisatge que era realista !!!
Era molt divertit.

Hamza Mechaal ha dit...

Hem estat molt nerviosos per ens ha sortit molt bé i ens hem divertit moltíssim!!!!!!!!

Laura Sabater ha dit...

la nostra classe ens hem esforçat molt en fer aquest teatre i ens ha agradat perquè ens han felicitat tothom. L'obra ha agradat molt als pares. Nosaltres estàvem nerviosos, però ha sortit molt bé.

Marc Mont ha dit...

L'obra de teatre m'ha sorprès molt que vingués tanta gent: avis, amics, pares, tiets i cosins.
La gent li ha fet riure.Un nen, en Hamza, ha vingut molt i molt tard i quasi fa trencar tot el grup.Però ho vam fer molt bé!!!!

Ainhoa De Sola ha dit...

Hem estat molt de temps traballant per la obra de teatre però al final hem aconseguit que ens quedi molt i molt bé.

Salim El Kouhli ha dit...

Ha sigut tot un èxit i molt divertit perquè jo era un pingüí i em deia Magnum.

Carlos Cubero ha dit...

m`ha costat molt aprendrem el paper de protagonista per ha merescut la pena perquè ens va sortir molt bé.

Victoria Marquez ha dit...

L'obra de teatre em va agradar molt. A tots ens va sortir molt bé, però jo penso que el meu personatge era el més divertit i graciós.

Guillem Borràs ha dit...

Ha sigut molt divertida la nostra obra de teatre. Gràcies als assistents.

Rubi Riva ha dit...

M'ha agradat molt anar al teatre per fer l'obra.
VISCA L'OBRA DE TEATRE.
Ens ha sortit molt i molt bé.

Albert Planas ha dit...

ha sigut uuuuuuuuuuna pasada. M'ho he passat molt bé!!!!!!!!!

David El Sbai ha dit...

Les disfreses eran molt divertides,xules i gracioses.
M'ha agradat molt l'història era molt divertida.

Olga Pastukhova ha dit...

M'ha agradat molt!!! Jo era una narradora amb el Gerard era molt divertit. Ens ha sortit molt bé!!!

Liza ha dit...

Em va agradar molt l'obra de teatre. La disfressa de girafa era molt bonica. Tot ho hem fet molt bé!!

CARLOS CUBERO ha dit...

QUINS RECORDS MES DIVERTITS