divendres, 19 de març del 2010

EXCURSIÓ A GIRONA

22 comentaris:

Mar ha dit...

Hola a tots! Què boniques aquestes fotos! Esteu molt bé. Heu vist edificis molt importants, heu après moltes coses i us ho heu passat molt bé amb els vostres amics. Llàstima que m'ho vaig perdre!Ja m'ho explicareu quan torni. Ànims, que ja queda poc les les vacances!

Helena, J.Pablo ha dit...

Ens va agradar molt l'excursió. Ara ja sabem més coses dels romans.

Alba iPaula ha dit...

Hola a tothom són molt boniques les fotos i l'excurció va ser super diver.Jo em vaig quedar alucinada amb els romans.

Marc S. ha dit...

Hola aquestes fotos m'agraden molt!

Sergi ha dit...

Jo no he anat a l'excursió però m'ha agradat molt veure aquestes fotos i m'ho he imaginat. Un altre dia hi aniré.

Maribel ha dit...

L'excursió de Girona va ser molt divertida i a més vam apendre més coses dels romans del que ja saviem.Avans no ho saviem que els romans ficaven neu al pa per que estigues tou,vam apendre a picar a una pedra i a fer una recepta romana.

Laura i Indra ha dit...

Hola Mar com estas som la Laura i la Indra .A Girona ho hem passat molt be.Volem que estiguis amb nosaltres.

Zouhair ha dit...

Hola amics llastima que no he anat pero me agradat les fotos.Us agradatla escursio?

Alejandro ha dit...

Jo m'ho he passat molt bé amb els meus amics. I també fent els tallers.

David i Anna. ha dit...

El que ens va agradar més va ser la recepta,i l'explicació dels romans.Ens hagues agradat que estiguesis amb nosaltres.

Txell i Cristian. ha dit...

Era molt divertit l'excursio.Vam fer moltes coses dels romans,vam fer un pa molt bo amb mel, all, formatge de vaca i especies.Tambe vam escriure com els romans.Adeu Mar que t' agradi el misatge.

Maribel i Alex ha dit...

L'escurxió a Girona va ser molt divertida,peró llastima que la Mar no va poder vindre per que estava malalta,vam apendre molt més dels romans!!

Marc i Dayana. ha dit...

Aquestes fotos son molt boniques.L'escursió m'ha agradat molt.Hem vist una catedral.

Adam ha dit...

Hola a tots!Em va semlar molt bonica l'excursio que vam fer. Vam anar a un Museu, alla ens van explicar moltes coses sobre els romans i vam fer 2 tallers.

ESTHER ha dit...

Hola soy Esther la madre de Lorena que fotos mas bonita etaban todos muy interesados con las explicaciones.Muy bien.

Lucia,i,Paula ha dit...

Hola a tothom són molt boniques les fotos de Girona.Ens va agradar molt l'excurció de Girona.

Marc S. ha dit...

A mi i al meu pare ens ha agradat el panet.

Maribel ha dit...

El pa que vau fer era bo, bonissím! La Maribel un dia ens farà un a casa i així tornarem a repetir, com que ja sabeu tots la recepta....
Maribel.

Elena ha dit...

Hola, sóc la germana de la Maribel, la Elena.Si que devia ser guai l'excursió. Per cert, és la primera vegada que picavau pedra? Si ho és, no ho sembla segons m'ha dit la Maribel. Teniu molta traça nois.(em refereixo a nois i noies eh!)

Maribel ha dit...

Us va quedar mol bo el panet!!

Anònim ha dit...

ans a agradat molt l'excurcio multisim

irene ha dit...

va ser molt diver.Espero que aquestes vacances hu so paeu molt ve