divendres, 17 de juny del 2011

EXCURSIÓ A TORROELLA - MUSEU DE LA MEDITERRÀNIA

Com a cloenda del curs escolar, tot el Cicle Mitjà ha anat d'excursió a Torroella de Montgrí on els nens ni nenes de tercer i quart han realitzat dos tallers organitzats pel Museu de la Mediterrània:
-El Ter, un riu mediterrani.
-Els colors de la Mediterrània.
Aquestes activitats han acabat de consolidar els continguts explicats a l'aula, així com aprendre'n de nous.
Mitjançant la pràctica i l'observació sobre terreny, tots hem gaudit molt d'aquest dia. Mireu, mireu les fotos!!

3 comentaris:

Jessica i Laila ha dit...

M'han agradat molt aquestes imatges i el treball. Ens agradaria anar una altra vegada , es molt divertit.

Sofia i Sergi ha dit...

Ens ha agradat molt fer aquesta excursió.Ha sigut molt divertida , pintar , i anar a agafar els insectes o peixitos que hi havia a la vora del riu.

Claudia Trujillano Marfil ha dit...

M'agrada molt aquesta foto!!! i també em va agradar fer aquesta excursió... m'ho vaig passar molt bé!