dimarts, 1 de juny del 2010

COLÒNIES AL COLLELL

12 comentaris:

Adrià ha dit...

M'han agradat molt les colonies m'ho he pasat molt be amb els monitors i quan vam anar per les escletxes.

maribel ha dit...

El menja estava bonissim!
BEA!BEA!BEA!

Zouhair i Marc.l ha dit...

Eran bonicas las fotos.
La carega de energia a sigut molt divartida.

LAURA I MARIAM ha dit...

QUE BONIQUES SON LES FOTOS M'HAN AGRADAT MMMOOLT

Irene i Lucia ha dit...

Les colonies van ser molt divertides i quan feiem la càrrega...

Swanny ha dit...

M'ha agradat molt anar a les colonies i dormir allà.

Anònim ha dit...

M'hagués agradat anar ales colonies man dit que ba ser molt guai.

Ouafa ha dit...

M´ha agradat molt les colonies i els monitors eren simpàtics .

Marina ha dit...

A les colonies m´ho he pasat molt be .Els monitors molt divertits.Per fer silenci deien per a tocar tercer.Tambe a la discoteca quan vam dir acudits,cansons,el joc de nit.A per cert el menja estava molt bo.A mi m'hagradaria tornar-hi.ADEU
fins despres.

Bru i Josep ha dit...

Em van agradar molt les colonies,
sobretot la disco,
com mola!
Sobretot en Jandro el monitor del meu grup i ens feia tatuatges,tambe
varies coses mes.Per cert qui feia el menjar?Era bonissim!!!!!!!

Anònim ha dit...

M'hagués agradat anar de colonies. Sembla que us ha agradat molt les colònies

Maribel ha dit...

Per fi fem quart pero quina pena que no fem colonies!!