diumenge, 18 de maig del 2014

ELS NENS DE 3r HEM ANAT A PISCINA!!

Aquest any Palamós estrena piscina i complexe esportiu i nosaltres, els nens de 3r, hem tingut la sort de poder anar.
Tot es nou, molt bonic, gran i hem après una mica més a nedar i a perfeccionar l'estil,  els que ja en sabien una mica. Hem fet vuit tardes en total, i ens hem quedat amb moltes ganes de fer més..
Feiem  dos grups, amb dos monitors diferents i a l'última part de la classe ens ajuntàvem per jugar tots plegats.

Desprès dutxa i cap a casa!! Ha sigut molt divertit!


19 comentaris:

Carlos ha dit...

Hem après molt sobre les coses sobre la natació i de la piscina.

Ainhoa ha dit...

Alguns nens han estat molt atents. Hem après moltes coses, ara ja sabem nedar una mica mes.

Alba ha dit...

M'agradat molt anar a la piscina,
he après a nedar mes bé.

Salim ha dit...

Ha sigut molt divertit i ho hem passat molt bé.Alguns estaven despistats.I ara ja sabem neda una mica,alguns ja saben més.

Marc Mont ha dit...

A mi m'ha agrada't molt perquè a l'estiu vaig a la meva piscina.
I així sé nadar millor, i la PISCINA MES de Palamós era molt divertit!!!!

Marc Mont ha dit...

A mi m'ha agrada't molt perquè a l'estiu vaig a la meva piscina.
I així sé nedar millor. A la PISCINA MES de Palamós era molt divertit!!!!

Laura Sabater ha dit...

A mi m'agrada anar a la picina. ÉS MOLT ESPORTIU!! I molt més divertit!
Així fem molt esport.

Hamza Mechaal ha dit...

Super divertit la piscina, desitgem que l'any que be ho tornem a fer.
M'ha agradat moltíssim!!!!

Guillem ha dit...

Ens ha agradat molt la piscina.
Volem tornar.Era molt divertit .L?últim dia ens vam tirar per un tobogan.

Voleu venir a la piscina?



Viki Marquez ha dit...

He après moltes coses perquè jo no sabia nedar i ara ja sé una mica. L'últim dia ens vam tirar en un tobogan i ens vam tirar com volíem.

David El Sbai ha dit...

M´han agradat molts les fotografies.
Son gracioses,xules i divertides.

Albert ha dit...

M'ha agradat molt anar a la piscina perquè hem nedat i ens hem divertit molt!!!!!!!!! He après més coses com per exemple l'estil papallona. tot això ens ho ha ensenyat l'Ivan i en Sergi. El darrer dia de piscina vam jugar tota la tarda!!! En Sergi ens va donar uns xurros i uns flotadors i vam fer guerra contra les nenes. Vam guanyar els nens com sempre. Ens ho vam passar molt bé!!!.

Rubi Riva ha dit...

Hem nedat molt i hem après moltes
coses ara ja podem anar a la platja a nedar.








Gerard Heras ha dit...

M'ha agradat molt les classes de piscina perquè abans no sabia tirarme de cap a la picina.

Yousra Lemrini ha dit...

He après moltes coses sobre la piscina. He après a nedar mes bé.

MARIO CHICA ha dit...

Ha sigut una nova esperiència i m'ha agradat moltíssim. El darrer dia ser súper guai.

David Chica ha dit...

A mi m'ha agradat perquè el darrer dia podíem llençar a l'aigua fent la bomba. També em va agradar molt un joc cooperatiu

Olga Pastukhova ha dit...

Hem fet moltes coses divertides i hem aprÈs molt sobre natació. M'ha agradat molt anar a la piscina.

carlos cubero ha dit...

es súper guuuuuuuuuuai