divendres, 20 de març del 2015

COLÒNIES 4t 2014/15

Els dies 9,10,11 de març hem anat de colònies a "La Granja" de Santa Maria de Palautordera.
Ha estat fantàstic!!
Aquí teniu algunes de les opinions dels nens, tornant de colònies:

GUILLEM: M'he adonat de molts error que podré millorar.
OLGA: Treballant en equip, les coses són més fàcils.
GERARD: És millor parlar dels problemes que resoldre-ho d'altres maneres.
ALBA: He superat la por de pujar al rocòdrom, confiant en mí mateixa.
LIZA: És molt important escolar per a que les coses surtin bé.
MARIO: He après que no haig de fer als altres les coses que a mi no m'agradaria que em fessin.
ALBERT: he vist que puc confiar en els meus companys.
AINHOA: He vist que la meva opinió en el grup, també és important.
LAURA: Amb l'ajuda dels amics, he superat la por a l'altura i això em fa sentir molt bé.
MARC: He superat la por a la nit!
DAVID EL SBAI: Hem estat junts i hem treballat en equip!

Els monitors i la mestra també hem dit la nostra:

ELS MONITORS: Un munt d'experiències positives i grans moments. Estem molt feliços d'haver compartit una gran estada amb vosaltes. Us trobarem a faltar.
Fins aviat,
Edgar i Manolito.

LA MESTRA:  Molts moments compartits, fantàstics... llàstima que no hi fóssiu tots!!!

Auí teniu l'enllaç per poder veure les fotografies:

Colònies a l'Escola, curs 2014/15