dilluns, 12 de gener del 2015

Els nens de 4t, 5è i 6è hem anat a a la Sagrada Família

El passat mes de novembre els nens de 4t, 5è i 6è de l'escola vam anar a visitar el temple de la Sagrada Família, a Barcelona.
Obra inacabada del arquitecte Antoni Gaudí i un dels símbols de la ciutat de Barcelona. És també un dels monuments més visitats per la seva espectacularitat i bellesa.
Nosaltres vam fer una visita comentada i ens va agradar moltíssim tot i que és un edifici amb molts visitants i en construcció, cosa que a vegades et fa perdre la l'atenció de la visita.
Després vam anar tots plegats al parc del Museu Blau i vam acomiadar-nos d'una fantàstica visita! Aquí teniu una mostra del que vam fer.


9 comentaris:

David Chica ha dit...

Hola sóc en David Ch. m'ha agradat molt anar a la Sagrada Família: els vitralls eran de colors molt bonics. Ens van diur que era un bosc. M'ho vaig passar pipa!!!!

Ainhoa de Sola ha dit...

A mi em va encantar! Va ser súper súper mega guai! Vaig mirar moltes coses i vaig fer molts tallers! L'excursió va ser fantàstica!

Gerard.H ha dit...

La Sagrada Família és súper gran!!!
Per dintre és molt bonica, sembla un bosc i les finestres són de colors.

Alba ha dit...

M'ha agradat molt anar-hi. Hi havia vidres de colors.Ha estat MOLT DIVERTIT!!!

Una experiència inoblidable!!

Guillem ha dit...

Les activitats de la Sagrada Família van ser molt xules. Que divertit!!!!

marouan ha dit...

Per mi ha sigut molt divertit i m'ho he passat bomba!!!. M'ha agradat moltíssim. El que m'ha agradat més és visitar la Sagrada Família

albert ha dit...

M'a agradat molt anar a la Sagrada família un homa ans a anat explicant

Salim ha dit...

va ser mol uay lu que ma vaagrada son els mirallasde multi colorin

Marina Garrido ha dit...

L'excursió amb els nens i nenes de l'escola Vila-romà ha estat una experiència molt emocionant i especial per mi! Gràcies al grup de mestres per donar-me l'oportunitat d'aprendre d'ells i dels seus fantàstics alumnes.
Els alumnes de 4rt van tenir un comportament excel·lent i s'ho van passar súper!

MOLTES GRÀCIES ESCOLA VILA-ROMÀ.