dimarts, 20 de desembre del 2011

TERCER VISITA LA DEIXALLERIA

Com cada any, el Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós convida als nens i nenes de tercer curs a fer una visita guiada a la deixalleria municipal.
Molts ja sabíem la importància de practicar les tres R : Reduir, Reciclar, Reutilitzar; però després de compartir un matí amb els tècnics de medi ambient vam quedar encara més convençuts que un petit gest, com ara llençar cada producte al contenidor corresponent i també l'ús de la deixalleria, significa molt pel benestar de tothom.

12 comentaris:

Gisela ha dit...

La Maria Alba i la Carme ho van explicar molt bè i ho vam entendre tot.

Aina ha dit...

El que em va agradar més va ser poder veure un contenidor molt gran que triturava la brosa.

Marcos ha dit...

Els nens de 3r han fet una excursio per la deixalleria i hem vist moltes coses com rodes,vidre i fusta.

Ainhoa i Alba ha dit...

La visita a la deixalleria ens va agradar molt a mi i a l'Alba. I vam apendre moltes coses molt interesants i divertides.Vam veure com els compactedors trituraven les caixes de cartró i el plàstic.

I quan vam acabar d' aquesta visita vam anar a veure la deixalleria mòbil.

Joan i Floris ha dit...

Els nens de 3r.A hem anat a la deixallaria de Palamos i ens han ensenyat moltes coses.Ens ho hem passat molt bé.

Laura I Mar ha dit...

Ens va agradar molt sobretot que hi
hagues una deixalleria mobil, que gracios!

Julen i Toni ha dit...

La visita a la deixellaria ens va servir de molta ajuda perque vam veure com tritouraven les caixes de fusta.I vam veure rodes, matalassos, vidre i metalls.

Andrea i Reme ha dit...

La Marialba ens va ensenyar els contenidors i també l'oli.

Ivett ha dit...

Em va agradar molt la visita a la deixalleria, la Maria Alba em va explicar coses com que l'oli es
podia reciclar QUE RARO!!.

I quan va acabar la visita vam anar a la deixelleria mobil i em vaig ficar dintre.QUE GUAI!!.

Alba ha dit...

La deixalleria mòvil era com una furgoneta. La Carme va tirar un pot de cola-cao que dintre tenia unes cuantes piles i ens ho vam passar molt bè.

Alex ha dit...

Va ser molt divertit vaig apredre moltes coses de el reciclatge i ens van explicar moltes coses de la deixelleria, era molt interesant i ens van ensnyar com una maquina triturava el cartroi despres vam anar a la deixereria mòbil.

julen ha dit...

la visita a la deixalleria amb va agradar molt perque no savia que era una deixelleria.Em va agradar motl perque ens van explicar motles coses.I tambe mo vaig passar molt be