divendres, 12 de març del 2010

LA NEU A L'ESCOLA: IMATGES I POESIA


L’HIVERN (poema inventat)

Jo sempre a l’hivern
miro les muntanyes,
i resulta que estan
totes nevades.


Jo sempre vaig
ben abrigat,
perquè no vull esternuts
i no vull refredats!

A l’hivern m’agrada
jugar amb la neu i el glaç,
i tenir sempre
el nas ben tapat.

Ai quin fred que fa!
No puc ni sortir,
però si vaig abrigat!
a mi m’agrada esquiar
però sense esquitxar!

Anna Illescas


L’HIVERN (poema inventat)

Ai quin fred que fa!
Ho podré aguantar,
aniré a esquiar
i després a un restaurant

Sergi Navarro

POEMA DE L’HIVERN (poema conjunt de 3r.B)

A l’hivern fa fred
i ens congelem els peuets,
però podem anar a esquiar
i donar voltes sense parar.

Si al cap tenim fred
posem-nos un gorret;
ens tremolen les dents,
però tots junts estem contents.

Les temperatures han baixat
i ens hem quedat glaçats,
però hem vist un pingüí
que estava dalt d’un pi.

També hem rigut molt
amb l’esquirol.
El Sol de cop ha sortit
i tots hem fet un crit:
Visca l’hivern!!!


10 comentaris:

Marta ha dit...

Sou uns poetes genials. Felicitats a tots!

sofia i alba ha dit...

Ens han agradat molt les fotos de l'hivern. Ha sigut molt divertit ja he vist les fotos, llastima que jo estava malalta i no podia sortir a fora.Adeu a tots.

Adrià i Bru ha dit...

La nevada va se genial.Ens ho vam passar bomba amb les boles de neu.La platja estava plena de neu,semblava un camp de neu.

Marina i Helena ha dit...

Va ser maca la nevada i les poesies.
Al´hivern fa molt de fred...Les fotos van ser molt maques de l´hivern. ADEU

Juan Pablo,Swanny. ha dit...

Era la primera vegada que vam veure caure neu.

alba i sofia ha dit...

Les fotos de l'hivern son molt divertides perque hi ha una foto de el tobugan ytot nevat.

Josep i Mohamed ha dit...

Ens va agradar que nevés perque hem
jugat amb la neu.Pero ens vam quedar
sense electricitat.

Pilar i Irene ha dit...

La nevada va ser molt guai vam jugar amb la neu i les fotos son molt divertides, tots i totes vam estar molt contents.

paula ha dit...

hola amics meus,jo tambe vaix disfrutar la nevada.tota la familia varem fer una guerra de boles de neu.Va ser una despedida de l'hivern genial!!!!!!!!!!!!!! paula ruiz;)

Anònim ha dit...

hola marta gracies per ser la señu. A mi lo que mes m'ha agradat es el pati ple de neu adeu